Subject: FW: 11137 km 0,38 ja km 0,30 ristumiskohtade projekt Aasamäe tee 1
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 16:11:51 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Veiko Veerpalu <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 16, 2024 11:30 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: 11137 km 0,38 ja km 0,30 ristumiskohtade projekt Aasamäe tee 1

Tere.

Saadan kooskõlastamisele vastavalt muudetud lahenduse.

Kirjeldasime seletuskirjas logistikat ja immutasime kinnistu sadevee omal 
kinnistul.

Heade soovidega,

| Veiko Veerpalu

+372 555 10625

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee> 
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 11. juuli 2024 16:33
To: Veiko Veerpalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 11137 km 0,38 ja km 0,30 ristumiskohtade projekt Aasamäe tee 1

Tere.

Lisage lihtsalt allpool kirjeldatud logistika info seletuskirja, see on 
oluline (et miks veidi ebatavalise kujuga mahasõidud jms).

Tervitades

Merike

From: Veiko Veerpalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 11, 2024 4:08 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 11137 km 0,38 ja km 0,30 ristumiskohtade projekt Aasamäe tee 1

Tere Merike.

1.	Siin on olemasolevad laohooned. Logistika käib nii et auto sõidab enne ja 
peale laos käimist kõrvalhoovis oleva kaalu pealt läbi. Peatub laohoone ees 
parem külg maja poole, kus neil reeglina on uksed pidid paremal pool olema.

Mida veel oleks vaja põhjendada lisada? See selline lihtne mahasõidu 
rekonstrueerimine ei pidanud vajalikuks pikalt kirjutada.

2.	Muudame siis vertikaaplaneeringut selliselt ja paneme äärekivi, et 
tõkestada vee voolu tee poole.
3.	Varemalt oli ette nähtud ka immutamist kahe tee vahel. Nüüd siis suuname 
krundi peale edasi, kaugemal on seal ka kraavid.

Heade soovidega,

| Veiko Veerpalu

+372 555 10625

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee> 
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 9. juuli 2024 10:31
To: Veiko Veerpalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 11137 km 0,38 ja km 0,30 ristumiskohtade projekt Aasamäe tee 1

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Seletuskiri on veidi napp ja vajab täiendamist. Muuhulgas tuleks 
põhjendada projekteerimise üldistele põhimõtetele mittevastavate mahasõitude 
geomeetria ja parameetrite valikut (mis on mahasõitude otstarve/millele 
tagatakse juurdepääs, millisele liikluskoosseisule ette nähtud),  kirjeldada 
logistikat.
2.	Kinnistu sademevesi tuleb immutada omal kinnistul, mitte juhtida riigitee 
alusele maale.
3.	Ei selgu, kas vertikaalplaneeringuga on tagatud vete äravool teekattelt, 
vajab täpsustamist.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Veiko Veerpalu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 14, 2024 9:56 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 11137 km 0,47 ja km 0,54 ristumiskohtade ehitsmise leping 
Aasamäe tee 1

Tere Merike.

Vastavalt allolevale koostasime projekti.

Siin siis logistika selline, et vilja autod käivad enne ja peale laos 
käimist teisel platsil olevast kaalumajast läbi.

Seepärast selline ringi sõitmine.

Heade soovidega,

| Veiko Veerpalu

+372 555 10625

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee> 
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 30. mai 2024 07:42
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: 11137 km 0,47 ja km 0,54 ristumiskohtade ehitsmise leping 
Aasamäe tee 1

Tere.

Transpordiameti seisukoht on, et Teie poolt viidatud mahasõitude (skeem 
manuses) ümberehitamise projekti koostamiseks saab aluseks võtta 10.10.2023 
kirjaga nr 7.1-1/23/20000-2 väljastatud projekteerimistingimused. 
Projekteerimistingimuste alusel tuleb koostada teeprojekt, mis esitada 
Transpordiametile kooskõlastamiseks ja lepingu sõlmimiseks. Leping annab 
huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal. Muidu on 
tegemist ebaseadusliku ehitustegevusega.

Mahasõidud vajavad korrigeerimist, kuna mahasõitude geomeetria ei vasta 
nõuetele.

Ühtlasi informeerime, et peale mahasõitude rekonstrueerimist tuleb kohale 
kutsuda Transpordiameti esindaja mahasõitude üleandmiseks.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Jaanus Kalev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 28, 2024 4:17 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: 11137 km 0,47 ja km 0,54 ristumiskohtade ehitsmise leping 
Aasamäe tee 1

Tere,

Alustasime Aasamäe tee mahasõitude rekonstrueerimisega. Vaatasime ka samal 
kinnistul asuva laohoone juurde viivaid mahasõite.

Plaanil värvisin punase ringiga. Aja jooksul on need ära vajunud ja laiaks 
sõidetud, st. pöörded toimuvad juba mullapinnasel.

Kas oleks võimalik samade projekteerimistingimustega nagu me oleme kokku 
leppinud Aasamäe tee1 puhul lahendada kõnealused mahasõidud.

    Lugupidamisega,

     Jaanus Kalev

     TÜ Alvar MÜ

    +3725147810

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 5. detsember 2023 16:33
To: tulundusühistu Alvar MÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 11137 km 0,47 ja km 0,54 ristumiskohtade ehitsmise leping Aasamäe 
tee 1

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskohtade ehitamise leping Aasamäe tee 1 kinnistul, 11137 km 
0,47 ja km 0,54
Registreerimise kuupäev: 05.12.2023
Registreerimise number: 7.1-1/23/25085-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada 
ristumiskoht lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe 
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti 
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>